zondag 19 maart 2017

Creatief met washi tape

Lange tijd wist ik niet hoe of wat te doen met washi tape...ik had wel enkele rolletjes, maar ze kwamen maar niet uit de kast....tot op vandaag. Heerlijk gespeeld en zeker niet de laatste keer.


Ik heb een stempel gebruikt van Crafty Individuals. Tekst is van dezelfde sheet en de hartjes zijn van Inkadinkado.

Challenges:
The artistic Stamper march: Springtime
Craft stamper march T.I.M.I. anything goes
Knutsels en Kadootjes maart: Washi tape

Lieve groetjes,
Marianne


5 opmerkingen:

  1. Het ging mij net zo met de rolletjes washi tape. Lang leve challenges... Je kaart is heel erg mooi geworden. Leuk al die verschillende tapejes.
    Dank je wel voor je deelname.
    Lieve groetjes Monique
    DT K&K

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoe je de tape hebt verwerkt. Ik heb hier ook nog liggen maar ik heb het zo goed als nooit op een kaart gebruikt. Jouw kaart is een voorbeeld dat het heel leuk kan zijn. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful page ! Thank you so much for sharing this  with us at The Artistic Stamper
    WIshing you good luck to win beautiful stamps !

    Groetjes uit Frankrijk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi gedaan met de washi tape.
    Bedankt voor je deelname bij Knutsels&Kadootjes.

    Groetjes Nelly ( DT K&K)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Marianne, lovely card, I wish I was as adventurous with my card making. Hope you and Mylo are well xx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...